maandag 16 maart 2015

Kaartje met gesso, mal en distress ink, gecombineerd met chocolate baroque stempel

Dit weekend heb ik nog eens met distress inkt gewerkt.
De swirl heb ik eerst met gesso en mal op papier gezet en laten drogen.
Nadien de achtergrond met groen, geel en bruintonen gesponst. De bubbels zijn van een indigo stempel en vintage gestempeld.
Nog eens één van die hele chique bloemen van chocolate baroque uit mijn voorraad gehaald en met embossing poeder blow earthtone bewerkt.
Nog een tekst erbij, ook geëmbossed en af.


Hopelijk kan het jullie wat inspireren om ook aan de slag te gaan. Deze komt zeker op de workshop van april

1 opmerking:

  1. hallo...

    Ik vond u via kapaza, daar stond uw blog vermeld.
    Ik heb hem juist gelezen en bewonderd.

    U maakt de meest prachtige kaarten, echt geweldig.

    Ik hoop nog vaak te mogen genieten van nieuwe blogs

    gr imke

    PS als u een abbo aanmaakt voor mails te kunnen krijgen kunnen we lekker volgen ook al zitten we niet dagelijks op blogs te lezen

    BeantwoordenVerwijderen