donderdag 10 april 2014

Enkele 'eenvoudige' kaarten

Ik heb nog een aantal 'snel klaar' kaarten gemaakt met de stempels van inkadinkado die ik verkoop .
Zo is misschien meer duidelijk voor sommigen wat je er oa allemaal mee kan doen.

vlinderkaart



Deze heb ik gemaakt met een bloemenmasker, distress inkt en wat tekst op de achtergrond. Met distress op papier gesponst en daarover de vlinders ( zie foto ) gestempeld en uitgeknipt.
Twee bloemetjes geponst om wat extra dimensie te geven.

Fantasie bloem kaart



Deze kaart heb ik gemaakt met distress inkt te sponsen en daarover met crackel stempel extra textuur gegeven. De bloem heb ik gemaakt met paarse pluff embossing poeder ( bolt op als je hem verwarmt ). De vogel is ook zo gemaakt. Afgewerkt met enkele spacers en brads.

Thanks kaartje en andere






Deze bloemen zijn zeer veelzijdig, zowel voor achtergrond, als blikvanger etc. Het hert is meer voor stijlvolle stakke sjieke kaarten, net zoals de kraanvogel.

Vogelkaartje









Zeer simpel voorbeeldje van combinatie vogeltje  met embossing poeder en embossingmal en versierd met bijpassende knoop en wat raffia. Van de stempelfoto zijn nrs 4, 6, 7, 9 en 10 nog te koop.

Bloemen achtergrond












Dit is maar een eenvoudig voorbeeldje van 101 mogelijkheden met deze bloemenachtergrond ( nr 17 ). Ook nr 19 is nog te koop.

Hopelijk heb ik jullie weer wat inspiratie kunnen geven. Voor de copic fans, scrol even naar de oudere berichten, daar staan meerdere voorbeelden van oa saturates canary, Whimsy Wee, Elisabeth Bell, Whipper snapper...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten