zondag 9 februari 2014

stampscapes

Weeral even geleden dat ik nog iets nieuw op mijn blog heb gezet. Ik ben nog wat aan het uittesten geweest met papier, inkt en landschappen. Eindelijk heb ik het papier gevonden dat 'werkt' naar mijn zin. Gewoon goedkoop foto papier van action, in combinatie met distress inkt werkt perfect. De stempels zijn gedaan met memento.




 De landschappen met de kale boom hieronder waren nog vorige probeersels maar dat papier nam ofwel de inkt te snel op ofwel bleef het veel te lang nat en veegde het uit... wat uiteindelijk ook wel een 'speciaal' effect gaf.  Deze werden ook gemaakt met een andere techniek: met brayer  in combinatie met rechtstreeks op papier en spongetechniek. Oordeel zelf maar welke je de mooiste vindt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten