zondag 16 februari 2014

clean and simple met chocolatte baroque

Vandaag heb ik het nog eens over de 'eenvoudige' boeg gegooid. Soms heeft stijlvol papier niet veel extra nodig om mooi te zijn. De beige kaart heb ik gemaakt met in het midden een vierkantje van handgeschept papier. De hoeken heb ik versierd met een stempel van chocolatte baroque. Ook het bloemetje is van cb.
De inkt is memento cacao kleur.
De oranje kaart heb ik gedaan met een inkadinkado stempel ( bloemen ) en een chocolatte baroque vlinder en een boordje handgeschept papier. Achter de bloemen zit nog een tekststempel met versamark gestempeld van 'gratitude' maar deze is op de foto niet erg duidelijk.
Hopelijk heb ik jullie weer wat inspiratie kunnen geven of je kan ze hier ook komen maken tijdens een workshop. Voor meer info hierover: contacteer me hier

chocolatte baraquechocolatte baroque


Geen opmerkingen:

Een reactie posten