zondag 22 december 2013

Kerstmis kaarten tijd!!

Hieronder enkele 'snel af' kaartjes op bestelling van mijn moeder. Ze had er minstens 10 nodig dus ik heb het maar over een andere boeg gegooid want 10 ingekleurde met copics kreeg ik echt op die korte tijd niet meer af. Eens wat anders dan gewoonlijk. Beetje soberder maar dat heeft ook zijn charmes


Deze heb ik met een Tim Holtz stempel ( kerstboom ) gemaakt en bewerkt met perfect pearl. De achtergrond is een chocolate baroque stempel, geëmbossed met ivoorpoeder




Voor deze 3 heb ik enkel mijn cuttle bug, embossing folder en memory box snijmallen gebruikt


 En dit was dan nog een snelle embossing kaart. Op de foto is het niet zo goed te zien maar de hele kaart werd gesponst met distress inkt old paper en tea dye. De sneeuwman is van inkadinkado.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten