zaterdag 25 mei 2013

Miezerige mei

Hoi allemaal,

Eindelijk nog eens wat tijd gehad om foto's te nemen.
Mijn voornemen om voor jullie ( en voor mij ) de kleuren van de copics te vermelden of foto van de stiften te nemen is weeral in het water gevallen.
Meestal ben ik zo druk bezig en nadien naarstig aan het opruimen dat het weer zover is... verdraaid, oeps, welke stiften waren het nu?
Ik heb nog een easelkaartje met een Elisabeth Bell stempel gemaakt, een magnolia en enkele 'kunstzinnige probeersels' en een hondjeskaart die ik aan mijn moeder heb gegeven die elke middag voor onze pas aangeschafte, ondertussen bijna 4 maanden oude golden retriever komt zorgen als wij uit werken zijn.
Hopelijk heb ik jullie weer op nieuwe ideetjes kunnen brengen
elizabeth bell


magnolia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten