dinsdag 13 november 2012

Kerstkaarten tijd: saturated canary en Whimsy Wee

Die leuke gezellige tijd komt er weer aan. Kerstmis!!




Ik heb mezelf alvast wat stempels bij gekocht van Whimsy Wee. Ik kon het niet laten om ze eerst uit te testen... ik zal er nadien wel een cadeaupapiertjes rond doen als ze goedgekeurd zijn :)


whimsy
Deze vind ik geweeeeeldig, zo'n schattige snoet. Die gaat zeker nog meermaals op 'een kaartje' belanden. Ik heb ze gekocht bij Quixotic, een Britse webwinkel, ze hebben best wel wat keuze.

saturated canary

saturated canary

Dit is nog even weer een nieuwigheidje uitgeprobeerd, een pop up kaart, die had ik nog nooit gemaakt, al wel vaak gezien. Valt goed mee, is niet zo moeilijk en het resultaat is 'weer eens wat anders'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten