zondag 2 september 2012

Copic verslaving

Hallo allemaal.
Ik ben echt verknocht geraakt aan het kleuren met copics. Het werkt voor mij zeer ontspannend, eventjes alle stres van het werk kwijt.
Af en toe experimenteer ook graag.
Zo heb ik 'Loli en Shelli' 3 maal ingekleurd maar toch steeds een 'beetje anders'
sylvia z

sylvia z

Van de derde heb ik nog geen foto genomen.
Ondertussen geef ik ook workshops en dit valt reuze mee, lekker gezellig wat kletsen en ondertussen iedereen wat bijleren, geeft een goed gevoel... pff, nog meer 'verslaafden' binnenkort LOL

Niet zo lang meer en dan is het nog eens  hobbybeurs in Mechelen... hopelijk geraak ik er, altijd leuk om ideetjes op te doen ( en met bergen spulletjes terug te komen ook al had je 'niets' nodig )

Hieronder nog enkele andere 'probeersels'
whimsy


Een trishutterkaartje: leuk om te doen maar moeilijk om mooie foto te nemen


 Eenvoudig kaartje met distress inkt gemaakt


en als afsluiter een testje met een 3lagen kaart, voor dagen als je weinig inspiratie hebt, snel af en toch meestal een leuk resultaat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten