maandag 7 maart 2011

nog een tweede poging

Het weekend is weeral achter de rug. Ik heb me reuze geamuseerd... en mijn tweede hobby ook, onze franse hangoor konijnen hebben hun poten nog eens mogen strekken met het mooie weer. Binnen 14 dagen verwachten we een nestje :)... altijd benieuwd welke kleuren ze gaan hebben.

Ik heb ook nog wat kaartjes in elkaar geprutst en zal vandaag nog enkele die ik 'in de doos' heb zitten, hier onder even toevoegen.
Oeps, dat was dus een konijn ... de mama is er nog, die verwacht binnenkort weer een nestje. 't Is echt een schatje van een konijn !!!

En dit is dan weer een heel ander konijn... een leuk stempeltje dat ik ooit besteld heb in Amerika.... daar hebben ze gigantische webwinkels, daar heb je een hele dag voor nodig om enkel alleen al hun stempels te bekijken en dan spreek ik nog niet over de bijhorende benodigdheden.

Nu nog een kaart ( of 2 ) toevoegen en dan nog wat werk maken misschien van mijn 'nog niet aangeklede' blog


Dat waren er nog een paar 'uit de doos'...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten